söndag 25 augusti 2013

Med en online-verksamhet gör att du har möjlighet till en stor global marknad, med miljontals människor




Hej och hoppas du har bra

Under denna tid som jag har varit verksam med SFM affärssystem har jag sett hur det är möjligt att jobba åt sig själv och inte sitta vänta på att någon annan ska göra jobbet åt dig som det tydligt framgår i MLM  koncept.

Nej med vilja och fokus med att komma framåt går det att skapa den framgång man vill av sin egen drivenhet. Klart det går säkert också i MLM koncept, men då får man inte glömma är att du säljer själv om du tex jobbar med Herbalife, Amway, ASEA osv....
I dessa koncept måste du ofta ha homeparty för att marknadsföra produkterna och först och främst är det vännerna man prackar på.

I SFM affärssystem säljer SFM säljteamet åt dig och du tjäna ändå stor provision. Här jobbar du inte på dina vänner utan du har kunder världen över. Det du lär dig är att driva trafik på Internet så att kunderna hittar dig. 

Men det gäller verkligen se vad som passar för det inte säkert just du tycker om att bara jobba via Internet utan behöver ha ett koncept där du träffar människorna i live. 


Att arbeta med en online-verksamhet gör att du har möjlighet till en stor global marknad, med miljontals människor. Du når dessa människor 7/24 365 dagar per år.

SFM har hjälpt hundratals människor till att bygga en grund stabil grund till en verksamhet online med goda inkomst möjligheter.



Vilka är det då som har börjat jobba hemifrån online med SFM


- personer som var trötta på sitt tidigare arbete
- personer som tröttnat på att ha en chef som bestämmer över dem
- de som sökt en extra inkomst
- de som startat upp en verksamhet under föräldraledigheten
- arbetslösa
- pensionärer
- studenter
- egen företagare som vill utbilda sig i internet marknadsföring
- m.m







Stuart Ross grundare till SFM (Six Figure Mentors)
“We’re committed to protecting the integrity of our company. We see this both as an expression of enlightened self-interest, and as a protection of the stewardship our members have entrusted us with. Therefore, membership is limited to referrals and qualified applicants only”



Vem är jag då som lämnar all denna information till dig


 

Jag heter Ulf Bengtsson , 42 år, gift och har 2 barn och 2 bonus barn. Jag är bosatt i södra Sverige och älskar fotboll och den frihet jag har skapat att jag kan jobba när jag vill.

 


 

Under tre års tid har jag jobbat via Internet. Min titel är digital entreprenör med inriktning av internet marknadsföring och jag jobbar som affiliate, dvs att jag marknadsför andra företags tjänster och produkter. Med hjälp av SFM nyckelfärdigt affärssystem som är beprövat världen över har jag kommit igång med egen internet verksamhet och lever idag på detta.



Tänk ...

Du vaknar upp till en otrolig utsikt över havet (eller kanske bergen för den vackra utsikten), med en kopp kaffe och loggar in på ditt Internetkonto för att se hur mycket du tjänat medan du sov. Stress och att betala räkningar, skulder är borta, pengar inte längre den största oros faktor och livet kunde bara inte bli bättre!

Vad är din vision?

Det finns en möjlighet för alla. Men det gäller att ta vara på tiden som är just NU!!

Jag vill ge dig en inblick hur du kan komma igång och med egen nyckelfärdig internet verksamhet och på den vägen tjäna bra mycket provision. Och hur du kan lära dig marknadsföra vilken produkt som helst på internet och de digitala produkter ( DEA - Digital Experts Academy) och tjänster som SFM affärssystem består av.

Du kanske tänker att detta kan inte vara möjligt, men jag förstår din tvekan eftersom jag kände likadant för tre år sedan. Min tvekan förändrades snabbt då jag fick stort förtroende för företaget och grundarna Jay Kubassek och Stuart Ross och att jag fick en försäljning direkt första månaden. Det förändrade min syn på det hela och med tiden har jag utbildat mig i programmet och fått mycket kunskap och strategier inom business och marknadsföring.

Att jobba hemifrån eller var du vill med en global digital verksamhet, där endast du har din dator som verktyg ger både frihet och utveckling

Det bästa med affärssystemet är att du behöver inte sälja sjäv utan det gör SFM säljteamet åt dig. Men vill du sälja så är det inga problem.



Vill du veta mer om SFM affärssystem och hur man kan komma igång att jobba endast via Internet?

Första steg är att se om detta passar just dig, genom att välja någon av de 3 applikation paket på deras hemsida ---> SFM HEMSIDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar